زیورآلات مسی

خرید زیورآلات مسی اصل زنجان از کجا تهیه کنیم

زیورآلات مسی زنجان
زیورآلات مسی زنجان

ظروف و زیورآلات مسی زنجان از کیفیت بالا و مس مرغوبی برخوردارند. انواع زیورآلات و ظروف مسی اصل از صبا کوپر زنجان عمده یا خُرده قابل سفارش است. مسگری و ساخت زیورآلات و ظروف مسی از قدیم در شهر زنجان رواج دارد. برای همین استادان زبردست این حوزه در شهر زنجان فعالیت می کنند. زیورآلات مسی و ظروف مسی زنجان کیفیت را به این قدمت طولانی مدیون هستند.

مشخصات و قیمت زیورآلات مسی زنجان

شهر زنجان دارای معادن مس با کیفیت و مرغوبی می باشد. شهر زنجان هنرمندان بسیار با تجربه ای در حوزه ساخت محصولات مسی دارد. که هنرشان در این زمینه حرفه ای، با تجربه و از قدمت بالایی برخوردار است. از قدیم در این شهر هنر ساخت زیورآلات و ظروف مسی حرفه ای انجام می شود. در عین حال صنایع دستی مسی زنجان قیمت مناسب و کیفیت ساخت مطلوبی دارند.

کار با فلزات مختلف در زنجان متداول است. صنایع دستی معروف همچون چاقوسازی و ملیله از دیگر صنایع دستی شهر زنجان می باشد. در ساخت زیورآلات مسی زنجان از طرح ملیله نیز استفاده می گردد. همچنین تکنیک های مختلف ساخت زیورآلات به کار گرفته می شود.

اگر در پی خرید عمده زیورآلات مسی زنجان و دیگر شهرهای ایران هستید، با عمده فروشی صبا کوپر زنجان تماس بگیرید. برای خرید تکی زیورآلات مسی فروشگاه زوین متنوع ترین محصولات را در اختیارتان قرار می دهد.

خرید ظروف مسی زنجان

ویژگی اصلی مس را می توان قابلیت چکش خواری و شکل پذیری آن عنوان نمود. که در نهایت امکان اجرای تکنیک های تزئینی همچون فیروزه کوب، مشبک کاری، قلم زنی، حکاکی و … روی مس میسر می شود.

برای خرید ظروف مسی اصل زنجان به صورت عمده به وب سایت sabames.ir سربزنید.

و جهت خرید تکی ظروف مسی اصل و با کیفیت به فروشگاه اینترنتی زوین zevin.ir سربزیند.

نحوه ساخت ظروف مسی

مراحل ساخت ظروف مسی به اختصار عبارتنداز:

  1. ساخت بدنه اصلی ظروف مسی بصورت 2تکه یا یک تکه ای انجام می پذیرد. در حالت دو تکه برش و جوش دو ورق مسی بدنه ظرف مسی را شکل می دهد. اما در حالت یک تکه ای، با خم کاری و پرس یک ورق مسی بدنه اصلی ایجاد می شود.
  2. چکش کاری بدنه اصلی
  3. قلع اندود نمودن یا سفیدکاری
  4. سوراخکاری و اتصال دسته به ظروف مسی
  5. پولیش یا براق کاری ظروف مسی

عمده فروشی صبا کوپر زنجان بزرگترین تامین کننده انواع زیورآلات مسی اصل به قیمت تولیدی است و به سراسر کشور ارسال میکند.

فروشگاه زیورآلات مسی زنجان

فروشگاه زیورآلات مسی زوین زیر مجموعه صبا کوپر زنجان عرضه کننده بدلیجات مسی متنوع است. قیمت مناسب، تنوع و کیفیت ساخت بالا ویژگی زیورآلات مسی فروشگاه زوین می باشد. زیورآلات مسی زنجان، اصفهان، کرمان، یزد و دیگر شهرهای ایران در فروشگاه آنلاین زوین موجود می باشد.

خرید عمده زیورآلات مسی از صبا کوپر زنجان با برقراری تماس و استعلام لیست قیمت و موجودی مقدور می باشد. عمده فروشی زیورآلات مسی و برنجی (صبا کوپر زنجان) با حذف واسطه ارزان ترین قیمت خرید عمده زیورآلات مسی را ایجاد می نماید.

نوشته های مشابه