روش های تشخیص مس اصل از بدل

راه های تشخیص زیورآلات مسی اصل و بدلی

یکی از پر طرفدارترین اکسسوری ها، زیورآلات و بدلیجات در بین زنان و مردان است که به دنبال زیباتر دیده شدن هستند. امروزه زیورآلات و بدلیجات از محبوبیت بسیار بالایی برخورداراست. شاید شما به هر دلیلی دلتان بخواهد، بدانید که روش تشخیص جنس بدلیجات  از جمله زیورآلات مسی اصل چگونه است. صبا کوپر دراین مطلب قصد دارد شما را با...

ادامه مطلب

دستبند مسی خرید

10 نکته کلیدی نگهداری دستبند مسی و زیورآلات

نکات نگهداری دستبند مسی به اندازه نحوه ساخت دستبند و زیورآلات مسی اهمیت دارد. نگهداری زیورآلات مسی مرحله مهمی بوده که نبایستی فراموش گردد. در مقالات مختلف تولید زیورآلات مسی و بدلیجات دست‌ساز توضیح داده شد. این مقاله را به نحوه مراقبت و نگهداری دستبند مسی همچنین شیوه‌ی برق انداختن بدلیجات مسی اختصاص می دهیم.

ادامه مطلب

نحوه شستن زیورآلات مسی

چگونه دستبند مسی را تمیز کنیم ..؟!

زیورآلات و دستبند مسی، حتی مدل پولیش شده آن ها نیز به مرور زمان دچار جرم گرفتگی می شوند. شستن، تمیز کردن و براق کردن زیورآلات و ظروف مسی پروسه خیلی دشواری ندارد. در مقالات مختلف سایت صبا کوپر به آن ها پرداخته شده و در این نوشته نیز به سوال چگونه دستبند مسی را تمیز کنیم خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

دستبند مسی زنجان

ست دستبند و انگشتر مسی زنانه و دخترانه اصل

جدید ترین مدل های ست دستبند و انگشتر مسی زنانه و دخترانه با بهترین قیمت در بزرگترین مرکز پخش عمده زیورآلات مسی صبا مس زنجان عرضه می شود. ست دستبند و انگشتر مسی زنانه و مردانه ساخته شده از مس درجه یک را از فروشی صبا مس زنجان عمده و خُرده تهیه نمایید.

ادامه مطلب

زیورآلات مسی زنجان

PDF راهنمای اینکه چگونه زیورآلات مسی را تمیز کنیم ؟

سوالی که شاید برای برخی افراد مطرح باشد علت سیاه شدن دستبند مسی و زیورآلات مسی باشد. همچنین این سوال که چگونه زیورآلات مسی را تمیز کنیم ؟ تماس زیورآلات مسی با بدن، عرق و هوا موجب فعل و انفعالات شیمیایی می شود. در نهایت سطح مس یا پوست بدن را سبز رنگ می نماید. که در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

ادامه مطلب

copper jewerly

خرید زیورآلات مسی یزد یکی از صنایع دستی پرطرفدار

زیورآلات مسی یزد از صنایع دستی زیبا، پرطرفدار و با تنوع بسیار بالایی است. تامین انواع مدل های جدید زیورآلات مسی ساخت شهرهای مختلف، فقط در عمده فروشی صبا مس زنجان انجام می شود. بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بدلیجات مسی توسط صبا مس زنجان مسیر شده است.

ادامه مطلب

زیورآلات مسی کرمان

فروش بهترین زیورآلات مسی کرمان با قیمت ارزان

زیورآلات مسی زنجان، زیورآلات مسی اصفهان، زیورآلات مسی یزد، زیورآلات مسی کرمان و … امروزه جزء اکسسوری ها پرطرفدار می باشند. دوام و طول عمر این کالکشن های مسی شیک و زیبا زیاد است. زیورآلات مسی کرمان از سوغاتی های محبوب کرمان و مرغوب ترین محصولات موجود در بازار هستند.

ادامه مطلب

ست زیورآلات مسی سه بعدی

درآمدِ فروش زیورآلات مسی در مشهد

زیورآلات مسی در مشهد و اطراف خراسان رضوی همانند سایر شهرهای کشور مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. لذا کسب و کار در این زمینه درآمد خوبی به همراه دارد. در همین راستا صبا مس زنجان اقدام به فروش عمده زیورآلات مسی در مشهد و خراسان شمالی و خراسان جنوبی نموده است.

ادامه مطلب

دستبند مسی مشهد

ارزان ترین قیمت فروش عمده دستبند مسی مشهد

دستبند مسی مشهد و سایر کلان شهرهای توریستی، جزوه محصولات پرفروش می باشند. در کل زیورآلات مسی در شهرهایی مثل قم، مشهد، شیراز، اصفهان، تهران و … که سالانه تعداد بی شماری زائر و مسافر به آن ها سفر می کنند، فروش فوق العاده ای دارد. عمده فروشی صبا مس زنجان تامین کننده جدیدترین و زیبا ترین زیورآلات مسی، در خدمت علاقمندان به فعالیت در این زمینه می باشد.

ادامه مطلب