دستبند مسی, زیورآلات مسی

دستبند مسی فیروزه کوب زنانه

دستبندمسی فیروزه کوب
دستبند مسی فیروزه کوب

دستبند مسی فیروزه کوب شیک، خاص و زیبا است. زیورآلات مسی خواص شگفت انگیزی دارد. برای درد مفاصل، استفاده از یک دستبند مسی توصیه می‌شود. چه بهتر که یک دستبند مسی فیروزه کوب باشد. در ادامه به بررسی مشخصات این نوع دستبند مسی می پردازیم.

دستبندمسی فیروزه کوب

مشخصات دستبند مسی فیروزه کوب

حاصل تلفیق فیروزه و مس اثر هنری خاصی را پدید می آورد. دستبند مسی فیروزه کوب در طرح های قلب، دایره، اشک، دایره، 8 ضلعی و غیره ساخته می شود. این محصول بصورت ست، نیم ست و تکی فروخته می شود. مدل های مختلفی برای سلیقه ای متنوع دارد. این دستبند مسی با نقوش زیبا مناسب بانوان و همه سنین عرضه می گردد. از جمله طرح های مختلف این دستبند مسی:

  • طرح شمسه
  • دستبند ساعتی
  • دستبند طرح بته جقه فیروزه کوبی
  • دستبند مسی نقش ماه تولد فیروزه کوب

سنگ به کار رفته می تواند فیروزه اصل نیشابور با ضمانت اصالت و کیفیت باشد. اما در عین حال سنگ غیراصل نیز به کار می رود؛ که قیمت ارزان تر می باشد. دستبند مسی بصورت فری سایز یا زنجیری دارای قفل ساخته می شود. زیورآلات مسی گزینه ای مناسب برای مهمانی و هدیه ای عالی است.

زیورآلات مسی از فواید زیادی برخوردار است. می توان در کنار زیبایی، از خواص سلامتی آن بهره مند شد. سنگ فیروزه اصل نیز خواصی برای بدن دارد. در نتیجه دستبند فیروزه کوب مسی یک هدیه سالم محسوب می شود. بسیار با کیفیت مس ساخته می شود. این دستبند مسی یک پیشنهاد عالی برای خانم های با سلیقه است. با روکش نانو و بدون حساسیت می باشد. ضدآب بوده و سیاه نمی شود. خواص زیورآلات مسی عبارتنداز:

  • آرامش اعصاب
  • بهبود گردش خون و سرحالی
  • تامین زینک و منیزیم
  • اکسیژن رسانی به بافت های بدن و مغز
  • یاری غده تیروئید در ترشح هورمون ها
دستبند مسی فیروزه کوب زنانه
دستبند مسی فیروزه کوب زنانه

خرید دستبند مسی

پارامترهای گوناگونی قیمت دستبند مسی را مشخص می کند. دست ساز یا ساخت دستگاه بودن کالا موثر است. زیورآلات مسی دست ساز جلوه و کیفیت بیشتری دارند. تشخیص تکنیک و روش های ساخت حائز اهمیت می باشد. سنگ به کار رفته بر ارزش محصول تاثیر دارد. ابعاد و مس خالص مورد استفاده از موارد تعیین قیمت می باشد. خرید زیورآلات مسی از فروشگاه اینترنتی مزایایی دارد. از جمله جستجو و خرید آسان محصول می باشد. همچنین امکان ارسال به سراسر ایران وجود دارد. می توان با یک سفارش آنلاین محصول را درب منزل دریافت نمود. پیدا کردن کالای مد نظر در فروشگاه اینترنتی سریع انجام می پذیرد.

دستبند مسی فیروزه کوب

خرید زیورآلات مسی از عمده فروشی، با ارزانترین قیمت مقدور می باشد. از این رو پیشنهاد خوبی برای مراکز فروش و فروشگاه ها می باشد. حتی خرید زیر قیمت کارخانه نیز امکان پذیر است. مشتری با یک تماس می تواند لیست قیمت محصولات را عمده فروشی زیورآلات مسی دریافت کند.

برای تماس کافیست که با شماره 09129285576 تماس بگیرید و لیست زیورآلات مسی پرفروش را دریافت کنید.

نوشته های مشابه